مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 15:582019-10-24ورزشي

دنبال گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس هستیم


هدف ما این است که حداقل امتیاز را در مقابل پرسپولیس بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی کریمیان عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم شاهین شهرداری بوشهر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز امیدوارم بازی فردا تماشاگرپسند باشد و برای همین هم ما برنامه خاصی جهت هرچه زیباتر شدن بازی داریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه برای این بازی مصدوم و محروم نداریم تصریح کرد: مسجدسلیمان را به صورت زمینی رفتیم که کلی وقت ما را گرفت و نتوانستیم ریکاوری خوبی داشته بشایم، اما به هرحال اولویت با تیم ملی است و امیدوارم این تیم موفق باشد.

کریمیان گفت: می دانیم که بازی با پرسپولیس از هر لحاظ سخت است، اما بدون توجه به جایگاه دو تیم هدفمان این است که بازی شجاعانه ای را مقابل حریف قدرمان انجام دهیم.

وی بیان کرد: بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان از انگیزه خاصی برای حضور در این مسابقه برخوردارند، خیلی از نفرات تیم ما جوان هستند و سابقه بسیار کمی دارند، آن ها می خواهند از این فرصت به دست آمده استفاده کرده و خودشان را در بازی فردا به فوتبال ایران معرفی کنند.

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: اجازه دهید درباره مشکلات باشگاه شاهین شهرداری و اینکه چرا سرمربی جدید این تیم هنوز معرفی نشده است صحبتی نکنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس هستیم

دنبال گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس هستیم