مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 07:062019-10-26اقتصادي

موانعی که دولت در مسیر رونق صادرات قرار می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قول بازنگری در دستورالعمل های مخل تجارت در حالی از سوی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت داده شد که با وجود گذشت حدود دو ماه از این موضوع همچنان شاهد این هستیم که بخشنامه های مزاحم، - در سال گذشته با تعدد بخشنامه های خلق الساعه از سوی دولت روبه رو بودیم به طوری که هر روز یک بخشنامه، بخشنامه دیگر را نقض می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قول بازنگری در دستورالعمل های مخل تجارت در حالی از سوی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت داده شد که با وجود گذشت حدود دو ماه از این موضوع همچنان شاهد این هستیم که بخشنامه های مزاحم، فعالان اقتصادی را در محیط کسب وکار آزار می دهد.

در واقع عدم تعادل در بخشنامه ها و عدم اجرای درست قوانین و مقررات از طرف دولت آرامش بخش خصوصی را به هم زده است و به عنوان مانعی بزرگ در مسیر رونق صادرات و توسعه بازار جهانی تولیدات ایرانی به شمار می رود.

آن هم در شرایطی که به باور خود دولتمردان باید با در نظر گرفتن تحریم ها، رونق تجارت خارجی به خصوص صادرات را در دستور کار قرار داد تا بتوان از پیچ سخت تحریم ها عبور کرد.

بخشنامه های خلق الساعه یا یک شبه اصطلاحی است که بسیاری از فعالان بخش خصوصی در زمان صدور ابلاغیه ها و دستورالعمل ها از آن یاد می کنند و معتقدند این موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانعی که دولت در مسیر رونق صادرات قرار می دهد

موانعی که دولت در مسیر رونق صادرات قرار می دهد