مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 08:072019-10-26اقتصادي

500 میلیارد حقوق دولتی دادیم و ریالی از آن به معادن قیرطبیعی برنگشته است


رییس انجمن صنفی معادن قیرطبیعی گیلانغرب گفت: طی 30 سال اخیر نزدیک به 500 میلیارد تومان حقوق دولتی پرداخت کرده ایم، اما ریالی از آن برای زیرساخت های معادن گیلانغرب برنگشته است.

- 500 میلیارد حقوق دولتی دادیم و ریالی از آن به معادن "قیرطبیعی"برنگشته است رییس انجمن صنفی معادن قیرطبیعی گیلانغرب گفت: طی 30 سال اخیر نزدیک به 500 میلیارد تومان حقوق دولتی پرداخت کرده ایم، اما ریالی از آن برای زیرساخت های معادن گیلانغرب برنگشته است.

جهانبخش مرجانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بر اساس قانون باید 12 تا 15 درصد حقوق دولتی که از معادن اخذ می شود برگردد و صرف توسعه زیرساخت های معادن همان منطقه شود، افزود: طی 30 سال اخیر حتی یک ریال هم از این حقوق دولتی به معادن قیرطبیعی گیلانغرب برنگشته است.

وی اظهار کرد: در این 30 سال نزدیک 500 میلیارد تومان حقوق دولتی پرداخت کرده ایم و اکنون باید بیش از 60 میلیارد تومان از این محل صرف زیرساخت های معادن منطقه شود.

رییس انجمن صنفی معادن قیرطبیعی گیلانغرب معتقد است، این عدم بازگشت اعتبارات در حالی صورت می گیرد که معادن گیلانغرب از کمبود بسیاری از زیرساخت ها خصوصا در حوزه راه دسترسی و جاده رنج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیارد حقوق دولتی دادیم و ریالی از آن به معادن قیرطبیعی برنگشته است

500 میلیارد حقوق دولتی دادیم و ریالی از آن به معادن قیرطبیعی برنگشته است