مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 11:382019-10-26سياسي

رفسنجان آماده میزبانی از هنر دستان زنان روستایی و عشایر کرمان


جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایر استان کرمان که از 29 آبان تا اول آذر در رفسنجان برپا می شود، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید فصیحی هرندی در جلسه هماهنگی نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایری استان کرمان در رفسنجان اظهار داشت: استان کرمان پهناورترین استان کشور است و تنوع قومی و فرهنگی در استان زیاد است که این نمایشگاه می تواند منجر به آشنایی مردم با این فرهنگ و آداب و رسوم شود.

توسعه باید متوازن و مبتنی بر عدالت اجتماعی باشد فرماندار رفسنجان تصریح کرد: اگر به روستاها توجه شود و زیرساخت های موجود را حفظ و آن چه از دست رفته احیا شود و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شده و در عرصه اقتصاد کشور می توانیم شاهد تحول شویم.

وی بیان داشت: روستاها اکثرا در گذشته نه چندان دور خودکفا بودند شاید در بعضی جاها دقت نکردیم که اگر در یک امری توسعه را صورت دهیم ممکن است در بعضی امور منجر به عقب گرد شود توسعه باید متوازن و مبتنی بر عدالت اجتماعی باشد اگر در روستا دسترسی به خدمات آسان شود روستاییان هرگز حاضر به تخلیه روستا و مهاجرت نمی شوند.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: اقتصادی که پسته ایجاد کرده انگیزه خروج از روستا را هم ایجاد کرده از طرفی نیروی کار از ایرانی به سمت اتباع رفته ، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان آماده میزبانی از هنر دستان زنان روستایی و عشایر کرمان

رفسنجان آماده میزبانی از هنر دستان زنان روستایی و عشایر کرمان