مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 11:582019-10-28سياسي

دلایل بی توجهی به نظام خانواده


نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان یکی از دلایل بی توجهی به نظام خانواده را عملکرد دولت ها در اجرای سیاست های ابلاغی بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کبری خزعلی با اشاره به اینکه تاکنون چندین مصوبه درباره موضوع خانواده به عنوان سیاست های کلان نظام اصلاح شده است، گفت: ما سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و در کنار آن سیاست های تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و سند مهندسی فرهنگی کشور را داریم که در آنها به تمامی اولویت ها پرداخته شده است.

وی یکی از دلایل بی توجهی به نظام خانواده را عملکرد دولت ها در اجرای سیاست های ابلاغی بیان کرد و افزود: وقتی اولویت مان برای اجرای سیاست های ابلاغی در دولتها تفاوت دارد به طوری که بعضی دولت ها به سیاست ها و اجرای آن اهتمام می ورزند، بعضی کمتر با مشکلاتی از جمله مشکلات زنان، مشکلات خانواده و به تبع آنها فرزندان و انعکاس آن در جامعه رو به رو می شوند.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان افزود: روز به روز در جامعه می بینیم ازدواج کم، طلاق زیاد، خانواده نابهسامان و اعتیاد رو به افزایش است.

این ها همه آثار بی توجهی به سیاست ها و عدم اجرای دقیق آن ها است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نظارت بر اجرای سیاست های ابلاغی را بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام گذاشته اند که این مجمع نیز یک گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل بی توجهی به نظام خانواده

دلایل بی توجهی به نظام خانواده