مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 07:162019-10-31سياسي

حضور27 سفیر و رایزن اقتصادی خارجی در سیرجان


27 سفیر و رایزن اقتصادی خارجی به شهرستان سیرجان سفر و در جشنواره گلیم و پسته کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، احمد علی رمضانی در حاشیه جشنواره گلیم و پسته اظهار داشت: یکی از رسالت های رسانه ملی حفظ آداب و رسوم و فرهنگ هاست و در سال رونق تولید این جشنواره در بحث تولید و اشتغال و مباحث اقتصادی اهمیت زیادی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان داشت: این جشنواره درشهرستان های انار و رفسنجان ادامه دارد و این برنامه ها هم در شبکه استانی و هم سراسری پخش خواهد شد تا ظرفیت های استان کرمان بیشتر شناخته شود و بتوانیم در رونق تولید و اقتصاد استان نقش خود را ایفا کنیم.

اشتغال 15 هزار زن سیرجانی در صنعت گلیم بافی سرپرست فرمانداری سیرجان اظهار کرد: مردم شهرستان سیرجان مردمی پرتلاش هستند که بیش از 20 هزار نفر در صنایع و معادن این شهرستان و بیش از 15 هزار نفر از زنان روستایی و عشایر هم در صنایع دستی و گلیم بافی مشغول فعالیت هستند.

محمد محمودآبادی افزود: سالیانه هم بیش از 50 هزار مترمربع گلیم شریکی پیچ در این شهرستان بافته می شود که غالبا صادر می شود و مشتریان جهانی دارند.

وی تصریح کرد: این جشنواره نیز در راستای ایفای شناخت توانمندی های شهرستان سیرجان و مردم سخت کوشش برگزار شد و ما این اهداف را در غالب برنامه های فرهنگی متعدد دنبال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور27 سفیر و رایزن اقتصادی خارجی در سیرجان

حضور27 سفیر و رایزن اقتصادی خارجی در سیرجان