مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 11:462019-11-02اجتماعي

رفع مشکل 125 پرونده کودک آزاری در لامرد


مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی لامرد تعداد کل تماس های برقرار شده با این مرکز را از ابتدای راه اندازی تا پایان مهر امسال ، هزار و 18 مورد اعلام کرد و گفت: - بیشترین تماس ها مربوط به آسیب های کودک آزاری و همسرآزاری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، مهدیه گنجه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد کل تماس های برقرار شده با خط اورژانس اجتماعی(123) از زمان راه اندازی تا پایان مهرماه سال جاری هزار و 18 مورد بوده است.

وی افزود: راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان های دارای جمعیت بالای 50 هزار نفر از اولویت های قانون برنامه ششم توسعه و سازمان بهزیستی کشور بود که خوشبختانه این مرکز تخصصی مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی با پیگیری خانم کاظم زاده رییس اداره بهزیستی در این شهرستان راه اندازی و از اسفند 96 فعالیتش را آغاز کرد.

مسوول اورژانس اجتماعی بهزیستی لامرد با ارائه گزارشی از وضعیت پرونده های تشکیل شده در این مرکز گفت: از زمان راه اندازی اورژانس تاکنون 335 پرونده در این مرکز تشکیل شد که بیشترین موارد مربوط به کودک آزاری و همسرآزاری است.

گنجه با بیان اینکه اورژانس اجتماعی شامل مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی (123) و خدمات سیار اورژانس اجتماعی (تیم و خودروی سیار)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 125 پرونده کودک آزاری در لامرد

رفع مشکل 125 پرونده کودک آزاری در لامرد