مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 05:432019-11-05پزشكي

گانودرما؛ معجزه کلاهبرداران


استادیار ایمونولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: افراد گول تبلیغات نادرست در رابطه با قارچ گانودرما را نخورند.

- ایسنا/زنجان استادیار ایمونولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: افراد گول تبلیغات نادرست در رابطه با قارچ گانودرما را نخورند.

شمس الدین اطهاری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تبلیغات و کلاه برداری های انجام شده در مورد قارچ گانودرما در فضای مجازی، اظهار کرد: اخیرا تبلیغات بسیاری در فضای مجازی منتشر می شود که حکایت از اثربخشی قارچ گانودرما در پیشگیری یا درمان بسیاری از بیماری ها موثر بوده که افراد در جوامع امروزی با آن دست و پنجه نرم می کنند.

قارچ گانودرما از هزاران سال پیش در طب سنتی چین و آسیای شرقی مورد استفاده قرار می گرفت و به عنوان نمادی از سلامتی و طول عمر از موارد قابل احترام شمرده می شد.

وی افزود: در فضای مجازی، قارچ گانودرما به عنوان یکی از کامل ترین مواد غذایی و درمان اکثر بیماری ها معرفی می شود که جایگزین و مکمل بسیاری از داروهای شیمیایی است و در این تبلیغات گسترده، قارچ مذکور به عنوان محصول طبیعی شگفت انگیزی معرفی می شود که به عنوان معجونی شفابخش در درمان بسیاری از بیماری های جسمی و روحی به کار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانودرما؛ معجزه کلاهبرداران

گانودرما؛ معجزه کلاهبرداران