مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 20:392019-11-05سياسي

اعلام آمادگی حوزه هنری برای همکاری با موزه شهدا در قراخیل


مسؤول ستاد شب خاطره امور استان های حوزه هنری در بازدید از موزه شهیدان قراخیل عنوان کرد: ایجاد موزه ای تمام عیار در یک روستا، کم نظیر و تحسین برانگیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سید مهدی ابطحی مسؤول ستاد شب خاطره امور استان های حوزه هنری با حضور در مجتمع فرهنگی هنری روستای قراخیل شهرستان قائم شهر اظهار کرد: ایجاد چنین زیرساخت فرهنگی در قالب موزه دفاع مقدس آن هم به صورت خودجوش و بدون دریافت کمک از نهادهای دولتی در کشور بی نظیر بوده و انگیزه ای است تا با به کارگیری این ظرفیت در شکل ها و قالب های مختلف هنری قدمی مؤثر در مسیر اهداف والای شهیدان برداشته شود.

وی با قدردانی از تلاش بی وقفه علیجان زاده مسؤول فرهنگی روستای قراخیل جهت پیگیری احداث این فضا و اقدامات مشابه ادامه داد: این مقام محلی که خود از یادگاران دفاع مقدس است ( حتی در سال های  پس از جنگ) فرهنگ سازی در عرصه ایثار و شهادت را رها نساخت و کار خود را نیز به بهترین شکل به انجام رساند.

ابطحی افزود: امروز باید همه آنان که در خود نسبتی با انقلاب و ارزش ها می بینند اعم از اشخاص حقیقی و یا دستگاه های فرهنگی و سایران با روحیه ای بسیجی پای کار آمده و قدم های تازه ای به سوی آرمان های والای انقلاب بردارند و پیرو راستین راه گذشتگان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی حوزه هنری برای همکاری با موزه شهدا در قراخیل

اعلام آمادگی حوزه هنری برای همکاری با موزه شهدا در قراخیل