مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 16:562019-11-08بين الملل

البناء تحلیل کرد: چرا پایان کار اسراییل نزدیک است؟


نویسنده لبنانی نشانه های تازه انقراض قریب الوقوع رژیم صهیونیستی را برشمرد و گفت: جامعه اسراییلی دیگر کاملا احساس کرده که این رژیم نه از طرف ارتش خود و نه حتی از طرف ارتش ایالات متحده تحت حفاظت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد صادق الحسینی ، ستون نویس روزنامه لبنانی البناء   در یادداشتی با عنوان آیا پایان کار اسراییل نزدیک است؟ نوشت: نشانه های متعدد از تحولات چشمگیر در عرصه تقابل با دشمن اصلی و دیرینه در منطقه وجود دارد که بروز آن، این رژیم اشغالگر را به خط پایان خود بسیار نزدیک تر می کند.

نویسنده در ادامه برخی از علائم و نشانه های  انقراض قریب الوقوع دشمن اسراییلی اشاره می کند: اذعان صهیونیست ها به ضعف قدرت اسراییل روگل آلور تحلیلگر روزنامه عبری زبان هاآرتص، سناریوی جنگ میان اسراییل و ایران به روایت دو روز پیش مایکل اورن سفیر سابق اسراییل در واشنگتن برای  وب سایت اندیشکده  آتلانتیک آمریکا را سناریوی جنگ توصیف کرد و گفت: اسراییلی ها حق دارند که وحشت کنند، زیرا جنگ 1973 در برابر هر جنگ آتی با ایران و حزب الله و دیگر طرف های ائتلاف مقاومت مثل یک بازی کودکانه بوده است.

اورن در این یادداشت سناریوی جنگ احتمالی رژیم صهیونیستی و ایران را مورد بررسی قرار داده و به سران اسراییل هشدار داد تا بی محابا به اهداف ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البناء تحلیل کرد: چرا پایان کار اسراییل نزدیک است؟

البناء تحلیل کرد: چرا پایان کار اسراییل نزدیک است؟