مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 11:002019-11-09اقتصادي

خام فروشی قیر از شایعه تا واقعیت


چندی پیش گزارشی مبنی بر خام فروشی، رانت و مواردی دیگر از سوی شرکت پالایش نفت جی منتشر که با واکنش این شرکت مواجه شد و مدیرعامل شرکت پالایش نفت جی امروز درباره موضوعات مطرح شده در گزارش مذکور توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید اعظمی – مدیرعامل شرکت پالایش نفت جی - در نشستی خبری اظهار کرد: شرکت جی بزرگترین صادرکننده قیر خاورمیانه و ایران است که از سال 1384 شکل گرفته و در دنیا نیز جزو 10 برند اول دنیا قرار گرفته است و با توجه به این که زحمات زیادی کشیده شده تا این شرکت به این مرحله برسد، روا نیست که با گفتن شایعاتی از جایگاه آن کاسته شود.

سال گذشته اتهاماتی به این شرکت وارد شد که عرضه خارج از شبکه دارد که حکم تعزیرات در اسفندماه سال گذشته نشان داد که این شرکت تبرئه شده است.

به گفته وی، طبق مصوبه هیات دیوان اداری کلیه رای دادگاه های تجدیدنظر تعزیزات رای قطعی است که این مصوبه نیز اول آبان ماه سال گذشته ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت جی با اشاره به صحبت هایی که در مورد واحد اصفهان زده شد، ادامه داد: پالایشگاه اصفهان عملا سوخت رسانی به 16 استان همجوار را انجام می دهد که اگر خللی در برداشت و وکیوم باتوم پالایشگاه صورت گیرد، عملا سوخت آن 16 استان دچار مشکل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی قیر از شایعه تا واقعیت

خام فروشی قیر از شایعه تا واقعیت