مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 06:182019-11-10سياسي

فتاوای رهبری نسبت به اهل سنت منشا وحدت عملی در ایران است


عالم دینی اهل سنت فتاوای مقام معظم رهبری نسبت به اعتقادات اهل سنت را نشانه شهامت معظم له عنوان کرد و گفت: این فتاوا منشا وحدت عملی در کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیدمحسن حسینی در همایش پیامبر اعظم(ص)، رهبری، اتحاد و اقتدار امت اسلامی که هم اکنون با حضور وزیر کشور در حال برگزاری است، با تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: اکثر علمای کردستان خانه ندارند و در گوشه ای از مساجد زندگی می کنند، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خانه علمای کردستان است که 56 شهید مانند ماموستا شیخ الاسلام را در راه انقلاب و دین تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه وحدت موضوع مهمی است که از آغاز اسلام از پیشینیان تا به امروز در مورد آن بحث شده است، خاطرنشان کرد: پیامبر محور وحدت است، پیامبری که به حق کسی جز قرآن نمی تواند به زیبایی و شیوایی تعریفی از ایشان داشته باشد آنگونه که وجود مبارکشان است.

ماموستا حسینی تصریح کرد: بعد ممتاز و موفقیت پیامبر، با وجود تمام مشکلاتی که در دوران جاهلیت و زمان آغاز ظهور دین مبارک اسلام این بود، حرکت ایشان بر مبنای وحدت بود.

وی اظهار کرد: اگر در مسیر سنت پیامبر حرکت کنیم و اسلام گرا باشیم و به شیعه و سنی و مذهب و مذهب گرایی، کرد، فارس، عرب و ترک بودن و این ملیت ها توجه نکنیم در این مسیر پیروز خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاوای رهبری نسبت به اهل سنت منشا وحدت عملی در ایران است

فتاوای رهبری نسبت به اهل سنت منشا وحدت عملی در ایران است