مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 11:222019-11-10اقتصادي

21 واحد مسکونی روستایی در خراسان جنوبی آماده بهره برداری


21 واحد مسکن در روستای هُج و نُج شهرستان بیرجند تکمیل و آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز خراسان جنوبی، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی به همراه استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از واحدهای مسکونی در حال احداث در این روستا و روند اجرای عملیات ساخت آنها گفت: روستای هج و نج از جمله روستاهایی بود که در معرض خالی شدن از سکنه قرار داشت که در سفر آقای نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تابش رییس بنیاد مسکن کشور کلنگ احداث واحدهای مسکونی آن به زمین زده شد.

آسمانی مقدم با اشاره به اینکه برای هر تعداد خانوار ساکن دائم در روستا یک واحد مسکونی ساخته شده است گفت: 26 خانوار در روستای هج و نج سکونت دارند که واحدهای مسکونی 25 خانوار آن ساخته یا در حال ساخت است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه از 25 واحد ساخته یا در حال ساخت، 21 واحد تکمیل و آماده بهره برداری است افزود: از این تعداد 8 واحد 60 متر مربعی و 17 واحد 41 متر مربعی است که به ازای هر واحد بین 60 تا 70 میلیون تومان هزینه شده است.

آسمانی مقدم گفت: علاوه بر این جدول گذاری، شن ریزی و زیرسازی معابر این روستا هم در طرح هادی و شبکه گذاری گاز و نصب علمک های گاز هم به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 واحد مسکونی روستایی در خراسان جنوبی آماده بهره برداری

21 واحد مسکونی روستایی در خراسان جنوبی آماده بهره برداری