مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:042019-11-11سياسي

تجربیات موفق گروه های جهادی به سایر پروژه ها انتقال یابد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه محرومیت زدایی موجب دلگرمی مردم به نظام می شود، گفت: تجربیات موفق گروه های جهادی باید به سایر پروژه ها نیز انتقال یابد.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه محرومیت زدایی موجب دلگرمی مردم به نظام می شود، گفت: تجربیات موفق گروه های جهادی باید به سایر پروژه ها نیز انتقال یابد.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در دیدار گروه های جهادی به مناسبت چهل سالگی بسیج، اظهار کرد: گروه های جهادی نقش بارزی در محرومیت زدایی در جامعه دارند و اینکه این کار با انگیزه الهی انجام می شود، آن را زیباتر می کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انجام واجبات، عملی زیباتر از خدمت به نیازمندان و محرومیت زدایی نیست، ابراز کرد: محرومیت زدایی در جامعه علاوه بر اجر اخروی، مردم و محرومان را به نظام خوش بین و دل ها را به هم نزدیک می کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به وجود بیش از 900 روستا در این استان، یادآور شد: کارهای خیر و محرومیت زدایی همدردی در جامعه را افزایش می دهد و مردم باید در امور خیر از یکدیگر پیشی بگیرند.

وی گروه های جهادی را از مهم ترین سرمایه اجتماعی خواند و گفت: کاری که برای خدا باشد، اجر آن چند برابر می شود و برکت می یابد اما اگر مزد کارها را از بنده خدا بطلیم، ثواب آن را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات موفق گروه های جهادی به سایر پروژه ها انتقال یابد

تجربیات موفق گروه های جهادی به سایر پروژه ها انتقال یابد