مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:582019-11-12اقتصادي

ثبت نام 80 درصد صاحبان مشاغل پزشکی در نظام سامانه فروش


بیش از 80 درصد صاحبان مشاغل و حرف مختلف پزشکی خراسان جنوبی در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه های فروشگاهی ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل امور مالیاتی استان با بیان اینکه مهلت قانونی برای ثبت نام این حرف تا پایان مهر بوده است گفت: البته این افراد می توانند با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور ثبت نام کنند، اما از مشوقهای قانونی بهره مند نمی شوند.

محمدرضا نباتی از الزام 15 گروه شغلی دیگر از صاحبان حرف و مشاغل، برای استفاده از سامانه صندوق فروش و پایانه پرداخت از ابتدای سال 99 خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از 20 هزار مؤدی مالیاتی فعال در بخش صاحبان حرف و مشاغل خراسان جنوبی وجود دارد که بر اساس فراخوان مذکور حدود 5 هزار مؤدی مالیاتی باید با مراجعه به سامانه سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به ثبت سریال استاندارد پایانه های پرداخت متصل به شبکه بانکی خود اقدام کنند.

وی گفت: نصب و راه اندازی صندوقهای فروش و کارتخوان، در راستای شفاف سازی فعالیتهای اقتصادی و همچنین تکمیل بانکهای اطلاعاتی سامانه های طرح جامع مالیاتی، در دستور کار ویژه سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 80 درصد صاحبان مشاغل پزشکی در نظام سامانه فروش

ثبت نام 80 درصد صاحبان مشاغل پزشکی در نظام سامانه فروش