مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:382019-11-12ورزشي

شرکت دانش آموزان با نیازهای ویژه در مراسم هفته پارا المپیک


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور از شرکت بیش از60 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه در مراسم روز ملی و هفته پارا المپیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی درجلسه مشترک اعضای کمیته ملی پارا المپیک با سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشورکه باهدف تحقق مفاد تفاهم نامه فی مابین و ارتقاء سطح همکاری ها وهمچنین برگزاری مراسم روز ملی و هفته پارا المپیک برگزارشد، اظهارکرد: دوازدهمین دوره روز ملی و هفته پارا المپیک، امسال با حضور60هزار نفر در استان های کشورکه بیش از56هزار نفرآن ها از دانش آموزان با نیازهای ویژه هستند برگزار می شود.

وی برگزاری روز ملی و هفته پارالمپیک و مراسم آن را در جهت رشد و گسترش کمی و کیفی ورزش و فعالیت های فوق برنامه و در راستای یکی از کلیدی ترین مفاهیم سند تحول بنیادین، یعنی ایجاد موقعیت های متنوع یادگیری دانست و گفت: مراسم روز ملی و هفته پارا المپیک یک موقعیت بی بدیل و جذاب برای یادگیری در عرصه اجتماعی و سلامت و تربیت بدنی به عنوان ساحت های تعلیم و تربیت تلقی می شود.

حسینی تأکید کرد: برگزاری یک روز شاد برای دانش آموزان با نیازهای ویژه گامی در جهت مدیریت نشاط جمعی برای دانش آموزان است که گاهی این نشاط جمعی از دو عارضه، سنتی از یک سو و ساختارشکنی از دیگر سو رنج می برد و ایجاد و جریان سازی رویدادهای ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت دانش آموزان با نیازهای ویژه در مراسم هفته پارا المپیک

شرکت دانش آموزان با نیازهای ویژه در مراسم هفته پارا المپیک