مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:512019-11-12بين الملل

اردن توطئه حمله به سفارت آمریکا و اسراییل را ناکام گذاشت


روزنامه الرای اردن امروز، سه شنبه نوشت، سازمان اطلاعات اردن اخیرا توطئه حمله به دیپلمات های آمریکایی و اسراییلی و نیز نیروهای آمریکایی مستقر در یک پایگاه نظامی در جنوب این کشور را ناکام گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از این روزنامه اردنی، سازمان اطلاعات این کشور اخیر طرح دو فرد مظنون به افراط گرایی را برای انجام حملاتی به دیپلمات های آمریکایی و اسراییلی و نیز نیروهای آمریکایی مستقر در پایگاه نظامی واقع در جنوب این کشور را ناکام گذاشت.

طبق نوشته این روزنامه، این دو مظنون قصد داشتند حمله به اهداف خود را با اسلحه یا چاقو و زیر گرفتن به واسطه خودرو انجام دهند.

دادگاه امنیت کشور اردن ویژه رسیدگی به جرایم تروریستی یکشنبه محاکمه این دو متهم را براساس ادله دادستانی آغاز کرد، در جلسه اولیه محاکمه این دو متهم، آنها اظهار بی گناهی کردند، لذا دادگاه درخواست حضور شاهدان دادستانی در این پرونده را مطرح کرده است.

براساس لیست اتهام، متهم ردیف اول و دوم 40 و 30 ساله و با هم دوست هستند.

آنها طی سال 2015 این دو متهم اخبار و بیانیه های داعش را از طریق شبکه اجتماعی تلگرام دنبال و پیگیری کردند تا اینکه با متقاعد شدن به افکار این گروه اقدام به ترویج عقاید داعش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن توطئه حمله به سفارت آمریکا و اسراییل را ناکام گذاشت

اردن توطئه حمله به سفارت آمریکا و اسراییل را ناکام گذاشت