مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:492019-11-12اقتصادي

15 گروه شغلی ملزم به نصب صندوق فروش شدند


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: بر اساس آخرین فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور، 15 گروه شغلی از صاحبان حرف و مشاغل از ابتدای سال99 ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نباتی صبح سه شنبه در جلسه بررسی تبیین اهداف و برنامه های سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین بررسی وضعیت استقبال صاحبان مشاغل و کسبه مشمول از ثبت نام صندوق های فروش و کارتخوان خود اظهار داشت: در راستای شفاف سازی فعالیت های اقتصادی و همچنین تکمیل بانک های اطلاعاتی سامانه های طرح جامع مالیاتی، نصب و راه اندازی صندوق های فروش و کارتخوان در دستور کار ویژه سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این کار به صورت جد در دستور کار این سازمان قرار دارد، بیان کرد: تاکنون بیش از 80 درصد صاحبان مشاغل و حرف مختلف پزشکی استان، نسبت به ثبت نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه های فروشگاهی اقدام کرده اند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین بر اساس آخرین فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور، 15 گروه شغلی از صاحبان حرف و مشاغل از ابتدای سال 1399 ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش و پایانه پرداخت متصل به شبکه پرداخت بانکی و صدور صورتحساب فروش و فاکتور مطابق مقررات مربوطه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 گروه شغلی ملزم به نصب صندوق فروش شدند

15 گروه شغلی ملزم به نصب صندوق فروش شدند