مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:392019-11-15فرهنگي

«آمیز عبدالطمع» چه آرزویی داشت؟


رضا عبدی، هنرمند پیشکسوت رادیو و برنامه به یادماندنی «جمعه ایرانی» که با نقش «آمیزعبدالطمع» برای بسیاری از علاقمندان رادیو شناخته شده بود، - رضا عبدی، هنرمند پیشکسوت رادیو و برنامه به یادماندنی جمعه ایرانی که با نقش آمیزعبدالطمع برای بسیاری از علاقمندان رادیو شناخته شده بود، همواره آرزو داشت جمعه ایرانی یا همان صبح جمعه با شما ی سابق از رادیو شنیده شود و خنده بر لبان مردم بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مقطعی که برنامه ی ساخت جمعه ایرانی متوقف شده بود، این هنرمند پیشکسوت آرزوهایی برای برنامه جمعه ایرانی داشت؛ اینکه به رادیو برگردد و می گفت: مردم این برنامه را دوست داشتند.

دعا کنیم شاید روزی به رادیو برگردد.

عبدی ستاره ای بود در برنامه جمعه ایرانی و صبح جمعه با شما از قدیم حضور داشت.

این هنرمند پیشکسوت در گفت وگویی که چند سال قبل با ایسنا داشت، درباره ی وضعیتش گفته بود: دیگر پیر شده ام و این روزها دوران سالمندی را می گذرانم و در خانه هستم.

فعالیتی در رادیو ندارم اما با آقای توکل - سردبیر جمعه ایرانی - در برنامه ی شاد شو همکاری دارم، چون کسالت دارم تا آنجا که بتوانم با ایشان همکاری می کنم.

بازیگر شخصیت به یاد ماندنی آمیز عبدالمطمع در برنامه جمعه ایرانی همچنین برای این برنامه ابراز دلتنگی کرده بود و می گفت: مخاطبان جمعه ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آمیز عبدالطمع» چه آرزویی داشت؟

«آمیز عبدالطمع» چه آرزویی داشت؟