مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-20اقتصادي

نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین شوک آور بود


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه براساس قانون دولت باید در بستر زمان مسیر واقعی شدن قیمت حامل انرژی را دنبال می کرد، گفت: - اما نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین شوک آور بود.

محمود نجفی عرب در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد افزایش قیمت بنزین، گفت: از سال ها پیش نظر کلی اتاق بازرگانی واقعی شدن و به تعادل رسیدن  قیمت سوخت و  حامل های انرژی بوده است.

  رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران افزود: براساس قانون دولت باید در بستر زمان مسیر واقعی شدن قیمت حامل های انرژی را دنبال می کرد تا در این بستر از بروز شوک در جامعه جلوگیری می شد.

  عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: بطور طبیعی افزایش قیمت حامل های انرژی از جمله بنزین به عده ای از اقشار و دهک های پایین جامعه آسیب می زند که این افراد باید تحت حمایت قرار بگیرند و حمایت از این افراد هم از نظر اتاق بازرگانی الزامی است.

  وی افزود: اگرچه  با افزایش قیمت بنزین هنوز هم به نظر می رسد قیمت بنزین واقعی نشده است اما نحوه اجرا افزایش قیمت به جامعه شوک وارد کرد.

  نجفی عرب با انتقاد از پرداخت نقدی یارانه بنزین، گفت: پرداخت یارانه به صورت نقدی و تزریق آن به این شکل به جامعه آثار تورمی به دنبال خواهد داشت که مطلوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین شوک آور بود

نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین شوک آور بود