مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-20سياسي

سردار ابراهیم حاجی محمدزاده دعوت حق را لبیک گفت


سردار ابراهیم حاجی محمدزاده معاون اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار ابراهیم حاجی محمدزاده معاون اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از چهره های مبارز نهضت امام(ره) درگذشت.

گفتنی است سردار ابراهیم حاجی محمدزاده از جمله شخصیت های انقلابی بود و بعد از انقلاب به شکل گیری دفتر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک بسزایی کرده است.

وی طی روزهای اخیر بر اثر بیماری در بیمارستان بستری شد.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به پاس احترام به نقش و جایگاه وی طی یادداشتی که قبل از درگذشت سردار ابراهیم حاجی محمدزاده منتشر شد، نوشته است: زمانی که دفتر سیاسی سپاه پاسداران، کار ثبت جزء به جزء وقایع جنگ را شروع کرد، کمتر کسی فکرش را می کرد که تاریخ نگاران و راویان صحنه نبرد، گنجینه ای کم نظیر از وقایع آن دوران مشعشع را پدید آورند تا امروز برای تلاشگران عرصه تاریخ نگاری دفاع مقدس چون دری گرانبها مورد توجه واقع شود.

در این میان، نقش بی بدیل سردار ابراهیم حاجی محمدزاده که آن موقع مسئول دفتر سیاسی سپاه و عضو شورای عالی سپاه بود، در بیانگذاری، ایجاد، تداوم و حفظ این روند تاریخی هیچ گاه از حافظه مردان جنگ رفته و تاریخ نگاران صحنه های حماسه و فداکاری ملت ایران، پاک نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ابراهیم حاجی محمدزاده دعوت حق را لبیک گفت

سردار ابراهیم حاجی محمدزاده دعوت حق را لبیک گفت