مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 09:302019-11-22سياسي

دشمن از هر فرصتی برای آشوب استفاده می کند/لزوم هوشیاری مسئولان و مردم


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه دشمنان از هر فرصتی برای آشوب و ناامنی در جامعه استفاده می کنند، تأکید کرد: مسئولان و مردم باید هوشیارانه عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم شهرستان تالش با اشاره به وظایف منتظران در دوران غیبت، شناخت معرفت امام را از جمله وظایف اصلی منتظران دانست و افزود: شناخت امام معصوم در ادامه شناخت توحید و نبوت به عنوان امامت تکمیل کننده ایمان و زمینه اطاعت از مقام ولایت و امامت است.

وی در ادامه با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل که مبتکر بسیج بود، گفت: امروز بسیج درخت تنومندی تبدیل شده که شاخه های آن نه تنها در سراسر ایران اسلامی بلکه در کشورهای منطقه گسترده شده و حزب الله لبنان و حماس و حشدالشعبی از رویش های آن هستند.

امام جمعه اسالم افزود: میوه تربیت یافته در مکتب بسیج نسل جدیدی است که هر چند به واسطه انقطاع نسل امام (ره)، دوران پرشور دفاع مقدس را درک نکرده است اما در دفاع از آرمان های امام و انقلاب همواره در میدان آماده است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج می تواند هر کار غیرممکنی را ممکن کند، تصریح کرد: اگر روحیه بسیجی، جهاد، تلاش و ولایت پذیری در جامعه حکمفرما و مسئولان نیز با دغدغه و دلسوزی وارد میدان خدمت شوند بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از هر فرصتی برای آشوب استفاده می کند/لزوم هوشیاری مسئولان و مردم

دشمن از هر فرصتی برای آشوب استفاده می کند/لزوم هوشیاری مسئولان و مردم