مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:052019-11-22سياسي

بصیرت افزایی در عرصه سیاسی مهمترین وظیفه بسیج


فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در کرمانشاه گفت: بسیج تشکلی بی نظیر در دنیاست که با انقلاب اسلامی تولد یافت و اکنون قدرتی مردمی و نماد مقاومت و اقتدار ملی در عرصه های مختلف امنیتی، - فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در کرمانشاه گفت: بسیج اکنون قدرتی مردمی و نماد مقاومت و اقتدار ملی در عرصه های مختلف امنیتی، سیاسی، عقیدتی و اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در کرمانشاه پیش از خطبه های نماز جمعه امروزکرمانشاه با اشاره به فراز هایی از تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی، سال های دفاع مقدس، سازندگی، علم و تولید را برگ های زرینی در این سال ها دانست.

سردار ریحانی فرهنگ و تفکر بسیج را عاملی الهام بخش برای مردم در طی چهل سال گذشته برای مقابله با توطئه های گوناگون بوده دانست.

وی تصریح کرد: تاریخ نشان می دهد ملت هایی که جوانان آنان پیشرو در تولید و توزیع ثروت و علم باشند شکست ناپذیر خواهد بود.

وی بااشاره به حوادث اخیر پس از اجرای مدیریت سوخت در کشور گفت: مردم در حکومت اسلامی حق دارند اعتراض کنند و مسئولین هم وظیفه دراند بازار را کنترل کنند تا افزایش قیمت نداشته باشیم، اما آشوبگران باکمک قدرت های استکباری، از این فرصت سوء استفاده کردند تا به اموال عمومی آسیب بزنند و اعتراض مردم را به آشوب و شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی در عرصه سیاسی مهمترین وظیفه بسیج

بصیرت افزایی در عرصه سیاسی مهمترین وظیفه بسیج