مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 07:162019-11-24سياسي

کتاب «نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران» رونمایی می شود


مراسم رونمایی از کتاب «نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران» فردا دوشنبه 4 آذر همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود.

- مراسم رونمایی از کتاب نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران فردا دوشنبه 4 آذر همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در مراسمی که همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در نظر گرفته شده، فردا دوشنبه 4 آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب رونمایی می شود.

یکی از مهم ترین معیارها جهت ارزیابی توسعه کشورها میزان اهمیتی است که به زنان آن کشورها در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داده می شود.

این کتاب به کوشش انجمن زنان مدیر کارآفرین چاپ شده و در معرفی چند تن از زنانی است که توانسته اند کسب و کاری بومی در زمینه های مختلف در یکی از استان های آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان و هرمزگان راه اندازی کنند و گامی در راستای پیشرفت و توسعه اقتصادی منطقه خود بردارند.

مراسم رونمایی از کتاب مذکور که با همکاری انجمن زنان مدیر کارآفرین و شهر کتاب برگزار می شود، با حضور و سخنرانی فریبا مهدیون، آسیه علی نژاد و شهلا لاهیجی همراه است که این سخنرانان در نشست مذکور، درباره اهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران» رونمایی می شود

کتاب «نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران» رونمایی می شود