مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 12:252019-11-25سياسي

قرآن نقطه ارتباطی ما با جهان اسلام است


 ​وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پنجاه وسومین نشست کمیسیون تبلیغی و ترویجی قرآن گفت: قرآن نقطه ارتباطی ما با جهان اسلام است و ما باید این خط ارتباطی رابه یک شاهراه بزرگ ارتباطی تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازداشته باشد.

به اعتقاد من با توجه به زمانی که وجود دارد با یک چشم انداز می توان نگاه مجددی به این جریان داشت و اتفاقات جدیدی در سال آینده و سال های آینده تر در چشم انداز لحاظ کرد.

رییس کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم اظهار کرد: البته اتفاقاتی همچون تشکیل موقوفه بنیاد مسابقات رخ داده است، امیدوارم با حضور تازه نفس رییس جدید بتوانیم یک برنامه روشن تری را برای یک جهش و اتفاقات تازه ای در مسابقات قرآن داشته باشیم.

در ادامه این نشست دکتر عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیتهای معاونت قرآن و عترت در باره فعالیتهای تبلیغی و ترویجی اظهار کرد: پس از ابلاغ سند راهبردی فعالیت های تبلیغی و ترویجی، در معاونت قرآن و عترت، پروژه هایی در چهار کارگروه فعال ذیل کمیسیون تعریف کردیم.

در مرحله بعد وارد تعریف پروژه های خاص شدیم، در این بخش بیش از 80 پروژه در بر گرفته شد و در حال حاضر در اولین ارائه گزارش رسمی از وضعیت این پروژه ها که به مرحله اجرایی رسیده است گزارشی ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن نقطه ارتباطی ما با جهان اسلام است

قرآن نقطه ارتباطی ما با جهان اسلام است