مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 13:252019-11-25سياسي

مادامی که مردم در صحنه باشند، هیچ قدرتی نمی تواند به نظام ضربه بزند


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در جریان ناآرامی های اخیر دشمنان برای ضربه زدن به نظام برنامه ریزی جدی کرده بودند که با هوشیاری مردم نتوانستند به اهداف شوم خود برای ضربه زدن به نظام برسند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در جریان ناآرامی های اخیر دشمنان برای ضربه زدن به نظام برنامه ریزی جدی کرده بودند که با هوشیاری مردم نتوانستند به اهداف شوم خود برای ضربه زدن به نظام برسند.

سردار بهمن ریحانی، امروز (چهارم آذر ) در آیین افتتاح 100 واحد مسکونی ساخته شده توسط سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با مشارکت کمیته امداد برای مددجویان این نهاد، با بیان این که مردم ولایی ایران اسلامی در چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پای نظام ایستاده اند، اظهار کرد: در حوادث بنزینی اخیر هم با وجود برخی بدسلیقگی ها به لحاظ شیوه و زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت که باعث اعتراض برخی از مردم شد، مردم بلافاصله خود را از صف اشرار جدا کردند.

ریحانی اضافه کرد: این قدرت نظام به پشتوانه مردم بود که سبب شد تا چنین حادثه برنامه ریزی شده ای از سوی دشمنان در کمتر از 48 ساعت مدیریت شود.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه سپس با تاکید بر اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی به واسطه مردم و در کنار نظام بودن آنها است، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادامی که مردم در صحنه باشند، هیچ قدرتی نمی تواند به نظام ضربه بزند

مادامی که مردم در صحنه باشند، هیچ قدرتی نمی تواند به نظام ضربه بزند