مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 12:452019-11-27سياسي

پرورش میگو به قیمت نابودی چراگاه های شتر و راه های دسترسی صیادان به دریا


خبرگزاری فارس؛ هرمزگان، علی زارعی؛ ساکنان و شوراهای 30 روستای کولغان و جلابی بخش تخت و قلعه قاضی شهرستان بندرعباس که از گفت و گو با مسؤولان مربوطه ناامید شده اند، در نامه هایی به رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان بازرسی، رییس دستگاه قضاء، استاندار هرمزگان و.

درخواست مدد کرده اند.

هنگامی که برای بررسی وضعیت اثرات واگذاری سایت های پرورش میگو به تعدادی از روستاهای ساحلی شرق بندرعباس رفتیم، اهالی و بخصوص شترداران عنوان می کردند، اجرای این سایت ها باعث از بین رفتن چراگاه های شترهای شان می شود.

آنطور که یکی از معتمدان این منطقه می گوید:آنها نامه هایی به مسئولان اجرایی استان و کشور، سازمان بازرسی، دادگستری و رییس دستگاه قضا (در سفر اخیرشان به هرمزگان) داده اند و پیگیری هایی که از اول امسال برای رفع مشکلات این طرح و تحقق درخواست های شان داشته اند که تاکنون بی نتیجه مانده است.

جعفر مرادی، یکی از معتمدین منطقه که پیگیری های زیادی در این بخش داشته، می گوید: مردم و روستاییان با اصل سرمایه گذاری در حوزه سایت های پرورش میگو مخالفتی ندارند، اما نحوه اجرای پروژه به نحوی باشد که زندگی ساکنان و دام ها و بخصوص شترهای شان تهدید نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش میگو به قیمت نابودی چراگاه های شتر و راه های دسترسی صیادان به دریا

پرورش میگو به قیمت نابودی چراگاه های شتر و راه های دسترسی صیادان به دریا