مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 08:402019-11-29فرهنگي

واکنش داوران ایدفا به برگزیدگان ایرانی چه بود؟


داوران سی و دومین جشنواره بین المللی مستند آمستردام (ایدفا) به اظهار نظر درباره برندگان امسال این رویداد سینمایی پرداختند، جشنواره ای معتبر که با کسب سه جایزه برای سینمای مستند ایران سپری شد.

- داوران سی و دومین جشنواره بین المللی مستند آمستردام (ایدفا) به اظهار نظر درباره برندگان امسال این رویداد سینمایی پرداختند، جشنواره ای معتبر که با کسب سه جایزه برای سینمای مستند ایران سپری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات داوران بخش رقابتی اصلی جشنواره مستد آمستردام (2019) درباره اعطای جایزه بهترین کارگرانی به مهرداد اسکویی برای ساخت مستند سایه های بی خورشید اعلام کردند: هیات داوران بسیار تحت تاثیر رویکرد کارگردان فیلم به سوژه ای بسیار مهم قرار گرفته که به شکل ماهرانه ای به استعاره ای کلی بدل شده است.

کارگردان با تعهدی راستین به رئالیسم مستند، پیچیدگی و تراژدی شرایط شخصیت ها و داستان های فراموش ناشدنی آنها را به توصیف می کند، در حالی که مفاهیمی چون آزادی، امنیت و عشق را به چالش می کشد.

داوران بخش مستندهای نیمه بلند نیز پس از اعطای جایزه اصلی این بخش از جشنواره ایدفا به فیلم ایرانی خلاف جهت عقربه های ساعت به کارگردانی جلال وفایی، درباره این مستند اظهار کردند: این اثر که با یک دوربین خانگی ارزان قیمت فیلمبرداری شده است به شکل جالبی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش داوران ایدفا به برگزیدگان ایرانی چه بود؟

واکنش داوران ایدفا به برگزیدگان ایرانی چه بود؟