مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 11:402019-11-29سياسي

مردم نمایندگان مجلس را با شاخص های انقلابی انتخاب کنند


امام جمعه اسالم با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم، گفت: مردم نمایندگان مجلس را با شاخص های انقلابی انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم شهرستان تالش ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی در ادامه سلسله مباحث وظایف منتظران در دوران غیبت به بیان اخبار و بشارت های ظهور منجی در ادیان و کتب آسمانی پرداخت.

وی با اشاره به خسارت های وارد شده به کشور در جریان اغتشاشات اخیر، گفت: بررسی علت های بروز چنین حوادثی به خوبی روشن می کند که ما در یک جنگ جدید و تمام عیار با دشمنان خود قرار داریم.

امام جمعه اسالم ادامه داد: دشمن امروز به خود زحمت درگیری و جابجایی نیرو و تجهیزات را نمی دهد بلکه با نفوذ بر افکار، اندیشه و هدایت به سمت خواسته های خود یک جامعه را وارد یک جنگ می کند و خسارت آن برای هر دو طرف قضیه از یک جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به قطعی چند روزه اینترنت بخاطر جلوگیری از صدمات و خسارت های بیشتر در جریان اغتشاشات اخیر، گفت: با عنایت به توسعه ارتباطات و فضای مجازی ضروری است که سواد رسانه ای جامعه را بالا ببریم تا در موارد حساس در تشخیص حق و باطل دچار خطا و اشتباه نشده و کشور به خاطر قطعی اینترنت دچار خسارت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نمایندگان مجلس را با شاخص های انقلابی انتخاب کنند

مردم نمایندگان مجلس را با شاخص های انقلابی انتخاب کنند