مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:362019-11-30اقتصادي

تشخیص رنگ خودرو


اگر تا به الان ماشین دسته دوم خریده باشید، حتماً سری به مراکز تشخیص رنگ خودرو زده اید تا از صحت سالم بودن و یا بدون رنگ بودن ماشین مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وب سایت اسحاقی، مراکز تشخیص رنگ خودرو اسحاقی مشهدی با سه شعبه فعال در شهر تهران افتخار این را دارد تا ضمن حمایت از حقوق مصرف کننده بهترین خدمات خود را تا به الان نزد مشتریان خود عرضه داشته و یکی از اولین و قوی ترین مراکز تشخیص رنگ خودرو در شهر تهران است.

چرا باید به مراکز تشخیص رنگ باید مراجعه کرد؟ ممکن است این سوال هم برای شما پیش آید که چرا باید هزینه اضافه به این مراکز اختصاص داد و ممکن است خود تجربه کافی در تشخیص نواقص خودرو داشته باشید؛ اما نکته قابل تامل در این مورد این است که ضمن تشخیص درست و اصولی به همراه دستگاه ها رو به روز، برگه ی ضمانتی جهت صحت تشخیص و به قول گفتنی سندی بر سالم بودن خودروی مورد نظر هست.

در صورتی که تشخیص اشتباه باشد مرکز از لحاظ قانونی موظف است که خسارت به وجود آمده را جبران کند.

مراکز کارشناسی رنگ خودرو اسحاقی مشهدی (شادمان) یکی از به روزترین و منتخب ترین شعبات این مجموعه هست که فعالیت خود از سال 1395 آغاز و به یکی از قدیمی ترین مراکز تشخیص رنگ خودرو غرب تهران تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص رنگ خودرو

تشخیص رنگ خودرو