مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 22:402019-11-30بين الملل

استعفای عبدالمهدی باعث پیچیده تر شدن اوضاع عراق می شود/ پیشنهاد صدر اجرایی نیست


استعفای عادل المهدی نخست وزیر عراق از سمت خود گرچه ممکن است بخشی از معترضان عراقی را آرام کند ولی این موضوع باعث پیچیده تر شدن روند تحولات در این کشور خواهد شد.

- یک کارشناس مسائل عراق می گوید: استعفای عادل المهدی نخست وزیر عراق از سمت خود گرچه ممکن است بخشی از معترضان عراقی را آرام کند ولی این موضوع باعث پیچیده تر شدن روند تحولات در این کشور خواهد شد.

علی اکبر اسدی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشدید اعتراضات در چند روز اخیر در برخی از شهرهای عراق و افزایش خشونت ها در جریان این اعتراضات از جمله حمله به نمایندگی دیپلماتیک ایران در نجف گفت: در روزهای اخیر تحولات در این کشور همسایه وارد مرحله خطرناکتری شده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به صحبت های اخیر نماینده مرجعیت در خطبه های نمازجمعه کربلا تصریح کرد: مرجعیت در عراق به صورت ضمنی خواستار تغییر دولت در این کشور شده است با این هدف که این موضوع بخشی از خشونت ها در عراق را کاهش دهد البته نماینده مرجعیت از معترضین نیز خواسته که صف خود را از آشوبگران جدا کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به درخواست مرجعیت و فشار برخی از گروه های سیاسی، عادل المهدی در نهایت تصمیم به استعفا از سمت خود گرفت، ادامه داد: ممکن است این استعفا بخشی از معترضین در عراق را آرام کند ولی باید به این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای عبدالمهدی باعث پیچیده تر شدن اوضاع عراق می شود/ پیشنهاد صدر اجرایی نیست

استعفای عبدالمهدی باعث پیچیده تر شدن اوضاع عراق می شود/ پیشنهاد صدر اجرایی نیست