مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-03اقتصادي

برق کارخانه سایپا را 4 روز قطع کرده بودند!


وقتی کشوری مثل عراق بسیاری از کالاهای تولید ما را به خاطر عدم رعایت استانداردهای جهانی عودت می دهد چطور انتظار داریم بتوانیم در کشورهای اروپایی جایی برای خود باز کنیم؟ - ایسنا/البرز رییس کمیسیون صنایع و معادن گفت: وقتی کشوری مثل عراق بسیاری از کالاهای تولید ما را به خاطر عدم رعایت استانداردهای جهانی عودت می دهد چطور انتظار داریم بتوانیم در کشورهای اروپایی جایی برای خود باز کنیم؟ عزیز اکبریان در نهمین همایش استاندارد و کیفیت استان البرز که امروز سه شنبه 12 آذر برگزار شد، با اشاره به افزایش قیمت بنزین و حوادث پس از آن و انتقاد از نحوه اجرای این کار گفت: برخی دشمنان همزمان با افزایش نرخ بنزین از آب گل آلود ماهی گرفتند، دوستان ما در خارج از کشور هشدار داده بودند که عده ای به دنبال پیاده سازی وضعیت مشابه لبنان و عراق در ایران هستند و می خواهند به آرامش و امنیت ایران خدشه وارد کنند.

وی گفت: افزایش ناگهانی قیمت بنزین فرصت جولان کوتاهی به آنها داد ولی با درایت مقام معظم رهبری و با همکاری نهادهای امنیتی این غائله ختم به خیر شد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا توضیح داد: از همه مردم به خاطر وضعیت پیش آمده عذر خواهی می کنیم و امیدواریم دیگر شاهد حوادثی به این شکل در کشور نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق کارخانه سایپا را 4 روز قطع کرده بودند!

برق کارخانه سایپا را 4 روز قطع کرده بودند!