مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 12:252019-12-04دانش

تبشیر و انذار جایگزین روش های قهری برای مقابله با تقلب علمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم؛ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست کارگروه وزارتی اخلاق در پژوهش با بیان اینکه در مقابله با تقلب علمی باید روش تبشیر و انذار را مقدم بر روش های قهری بدانیم، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست کارگروه وزارتی اخلاق در پژوهش گفت: در مقابله با تقلب علمی باید روش تبشیر و انذار را مقدم بر روش های قهری بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم؛ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست کارگروه وزارتی اخلاق در پژوهش با بیان اینکه در مقابله با تقلب علمی باید روش تبشیر و انذار را مقدم بر روش های قهری بدانیم، اظهار کرد: با اعمال این روش و آگاهی دانشگاهیان از موارد تقلب علمی، این تخلفات به صورت محسوسی کاهش می یابد و مصادیق تقلب کم می شود.

غلامی بر تشکیل و فعالیت کارگروه های اخلاق پژوهش در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی تاکید کرد و گفت: مصادیق تقلب علمی باید به صورت کاملاً شفاف برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه لازم است این موارد ارشادی در آیین نامه های اجرایی گنجانده شود و با هماهنگی هر چه تمام تر در تمامی مراکز آموزش عالی به اجرا در آید، افزود: اینگونه موارد بیشتر در مراکز آموزش عالی غیر دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبشیر و انذار جایگزین روش های قهری برای مقابله با تقلب علمی شود

تبشیر و انذار جایگزین روش های قهری برای مقابله با تقلب علمی شود