مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 15:452019-12-04سياسي

جرائم فضای مجازی یکی از آسیب های جدی استان یزد است


رییس کل دادگستری استان یزد، جرائم فضای مجازی و سایبری را یکی از آسیب های جدی استان ذکر کرد و گفت : بسیاری از جرائم ضد فرهنگی و اخلاقی و حتی جرائم مالی در بستر فضای مجازی در حال رشد و افزایش است که برای این گونه مسائل و حل این چالش ها باید جامعه دانشگاهی و دانشجویی نیز در میدان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی دهشیری در نشست تعاملی و هم اندیشی با رییس و اساتید حقوق و اعضای هیئت علمی دانشگاه میبد، اظهار داشت: در کشوری که سرشار از استعداد و ظرفیت های بی شماری اعم از منابع انسانی، ذخایر غنی و ثروت های ملی است نباید هیچ مشکلی برای مردم وجود داشته باشد.

وی افزود: آنچه در کشور قابل توجه و دقت است، ازجمله ضعف مدیریت است که دانشگاه باید باتربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی این ضعف را جبران نماید.

این مقام قضایی، تصریح کرد: مدیر تراز جمهوری اسلامی می تواند تغییرات بسیار محسوسی را در جهت رشد و تعالی، معنویت و آرامش و آسایش جامعه ایجاد نماید.

وی از آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه به عنوان یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی یادکرد و گفت: با انتصاب هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب برای ریاست قوه قضاییه، مردم نتیجه حضور مدیران تراز انقلاب اسلامی را به چشم خود دیدند که چگونه آیت الله رییسی در کمتر از یک سال با داشتن برنامه جامع، تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم فضای مجازی یکی از آسیب های جدی استان یزد است

جرائم فضای مجازی یکی از آسیب های جدی استان یزد است