مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-05بين الملل

هشدار کره شمالی به ترامپ: دیگر کیم را «مرد راکتی» خطاب نکن


یک دیپلمات ارشد کره شمالی تهدید کرد اگر رییس جمهور آمریکا یک بار دیگر رهبر کره شمالی را «مرد راکتی» خطاب کند با چالش بسیار خطرناکی مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کره شمالی تهدید کرد اگر یک بار دیگر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را مرد راکتی خطاب کند، با چالش بسیار خطرناکی مواجه می شود.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، چو سون هوی معاوم وزیر امور خارجه کره شمالی این چالش را مشابه آنچه دو سال پیش وجود داشت توصیف کرد؛ زمانی که تنش بین پیونگ یانگ و واشنگتن رو به افزایش گذاشت.

ترامپ روز سه شنبه در نشست سران پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در لندن به خبرنگاران گفته بود: [کیم]  راکت هوا کردن را دوست دارد.

به همین دلیل است که او را مرد راکتی خطاب می کنم .

پاک جانگ چون فرمانده ارتش کره شمالی نیز روز چهارشنبه هشدار داد که ممکن است کره شمالی و آمریکا هر لحظه به صورت تصادفی وارد درگیری کامل مسلحانه شوند و هرگونه حمله ای با واکنش سریع نیروهای کره شمالی مواجه می شود.

به گفته این مقام کره شمالی، مذاکره ای که ایالات متحده در تلاش برای فروختن آن به کره شمالی است در اساس چیزی جز یک ترفند احمقانه برای محدود نگهداشتن کره شمالی به مذاکره و استفاده از آن برای سودجویی سیاسی و انتخابات در ایالات متحده نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کره شمالی به ترامپ: دیگر کیم را «مرد راکتی» خطاب نکن

هشدار کره شمالی به ترامپ: دیگر کیم را «مرد راکتی» خطاب نکن