مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 09:552019-12-06سياسي

توجه به مصالح کلان کشور در احزار صلاحیت ها الزامی است


امام جمعه اسالم با تأکید بر لزوم توجه به مصالح کلان کشور در احزار صلاحیت ها، گفت: هیئت های نظارت در احراز صلاحیت ها شروط کافی، توان و تخصص افراد مد نظر قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش اسالم در ادامه مباحث وظایف منتظران در عصر غیبت به بیان آیات قرآن و روایات اسلامی در باب بشارت ظهور منجی و اوضاع جهان در دوران غیبت پرداخت و افزود: اراده و مشیت الهی بر این تعلق گرفته است که حکومت جهان از دست ظالمان خارج و در دست مستضعفان و بندگان صالح خدا قرار گیرد.

باقری ضمن تسلیت دهم ربیع الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س)، حضور هفده روزه و کوتاه مدت ایشان در شهر قم به دلیل هجرت بزرگ تاریخی برای دیدار برادر بزرگوارشان امام رضا(ع) بود که سرمنشأ یک تحول عظیم در آینده شهر مقدس قم و کشور ایران شد و به برکت این حضور مبارک قم به مرکز علوم دینی و فقهی اهل البیت(ع) تبدیل شده است.

امام جمعه اسالم با اشاره به 16 آذر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، گفت: در 16 آذر دانشجویان آزاداندیش به حضور مستکبرانه آمریکای کودتاگر و از سرگیری روابط با انگلیس استعمارگر اعتراض کردند و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مصالح کلان کشور در احزار صلاحیت ها الزامی است

توجه به مصالح کلان کشور در احزار صلاحیت ها الزامی است