مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-07سياسي

قرض الحسنه های خانوادگی مدلی موفق در توسعه اکوسیستم کارآفرینی است


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قرض الحسنه های خانوادگی مدلی موفق در توسعه اکوسیستم کارآفرینی است و توسعه آنها ضروری به نظر می رسد.

- کوروش خسروی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تشکیل قرض الحسنه ها در ایران به عنوان اکوسیستم موفق کارآفرینی اظهار داشت: در مدیریت اکوسیستم های شهری نظریه هایزنبرگ مبنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر واقع شده که نظریات این نظریه پرداز شناخته شده کارآفرینی، بر بازگشت به ریشه ها استوار است.

وی با اشاره به قدمت چندهزار ساله کارآفرینی در ایران ادامه داد: اگرچه در گذشته سرعت ایجاد کسب و کار شتاب امروزی را نداشته اما کشور ما آبستن هزاران کسب و کار بوده است.

ضرورت شناسایی ریشه های کارآفرینی در جامعه عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با درخواست از پژوهشگران تاریخی در شناسایی ریشه های کارآفرینی در جامعه تصریح کرد: در طول تاریخ کاروانسراها محمل و مرکز رشد کسب و کارهای جدید بوده است؛ نظام شاگرد؛ استادی در تاریخ کسب و کار این دیار شباهت زیادی به شیوه جدیدی در کارآفرینی است که زیردست با نظارت بالادست آموزش می بیند.

وی با استناد به تاریخ و اشاره به تعامل شاه عباس اول با صنعتگران که در دنیای امروز از آن به عنوان چرخش مغزها یاد می شود گفت: شاه عباس اول با شناسایی نخبگان و استقرار ایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرض الحسنه های خانوادگی مدلی موفق در توسعه اکوسیستم کارآفرینی است

قرض الحسنه های خانوادگی مدلی موفق در توسعه اکوسیستم کارآفرینی است