مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:162019-12-08ورزشي

قمری: امید زیادی به حضور رکابزنان بخش کوهستان در المپیک داریم


به حضور رکابزنان کوهستان در المپیک 2020 امید فراوان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، خسرو قمری با تاکید بر تاثیر منفی تغییر نحوه کسب سهمیه در این دوره المپیک بر تعداد سهمیه های کسب شده از سوی رکابزنان کشورمان تصریح کرد: تا کنون با اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، یک سهمیه المپیک 2020 برای ایران قطعی شده است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری خاطر نشان ساخت: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در آخرین رده بندی تیم های ملی جاده، نام ایران را به عنوان یکی از سهمیه داران المپیک 2020 ژاپن معرفی کرد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به کسب سهمیه ای دیگر در بخش کوهستان گفت: با تمرکز بر مسابقات قهرمانی آسیا که بهمن ماه آغاز می شود به حضور رکابزنان مان در بخش کوهستان المپیک 2020 امید فراوان داریم.

قمری گفت: در المپیک های پیشین کشورمان در کنار 34 کشور در سطح قاره آسیا مورد ارزیابی قرار می گرفت و اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بر اساس نتایج حاصله، سهمیه هایی را به کشورمان تخصیص می داد.

او با تاکید بر اینکه در این دوره گروه بندی برای ارزیابی کشورها حذف شده، افزود: برای المپیک 2020  کلیه کشورهای عضو اتحادیه با هم مقایسه شده و مورد ارزیابی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمری: امید زیادی به حضور رکابزنان بخش کوهستان در المپیک داریم

قمری: امید زیادی به حضور رکابزنان بخش کوهستان در المپیک داریم