مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:572019-12-09اقتصادي

قبض سبز اولویت صنعت برق خوزستان


ارایه خدمات الکترونیک به مردم و مشترکان در قالب طرح ملی قبض سبز اولویت صنعت توزیع برق خوزستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: مردم و مشترکانی که تاکنون به عضویت سامانه پیامکی دریافت قبض سبز در نیامده اند لازم است تا هرچه سریعتر نسبت به عضویت اقدام نمایند تا در موعد مقرر قبض برق را به صورت پیامک دریافت کنند.

علی خدری افزود: ماموران قرائت کنتور تاکنون به درب منازل اکثر مشترکان برق مراجعه و اطلاعات مورد نیاز برای صدور قبض سبز را در سامانه های مربوطه درج کرده اند ولی آن دسته از مشترکانی که در موقع مراجعه ماموران در محل حضور نداشتند لازم است با یکی از روش های اعلام شده اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای ثبت شماره تلفن همراه شماره 30001219 درنظر گرفته شده که مردم و مشترکان می توانند با ارسال رمز رایانه یا شناسه قبض در این خصوص اقدام کنند.

مدیرعامل برق خوزستان گفت: 9 روش متفاوت و متنوع نیز برای پرداخت بهای برق مصرفی در نظر گرفته شده که تنها با داشتن شناسه قبض 13 رقمی می توان اقدام به پرداخت قبض نمود.

وی افزود: تلفن 1521، دستگاه های خود پرداز، کد دستوری #1521*733* از جمله روش های در نظر گرفته شده برای پرداخت قبوض الکترونیکی برق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض سبز اولویت صنعت برق خوزستان

قبض سبز اولویت صنعت برق خوزستان