مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 12:452019-12-11اقتصادي

افتتاح مرکز رشد «واحدهای فناور» در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان


مرکز رشد و فناور سیرجان وابسته به پارک علم و فناوری استان کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به بهره برداری رسید.

- افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان مرکز رشد و فناور سیرجان وابسته به پارک علم و فناوری استان کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، طی مراسمی امروز مرکز رشد و فناور سیرجان وابسته به پارک علم و فناوری استان کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به بهره برداری رسید.

به گفته رییس دانشگاه صنعتی سیرجان این مرکز از جمله مراکزی است که با هدف کاربردی کردن ایده های کسب و کار و با شرکت برخی از مراکز علمی و شرکت های صنعتی از جمله پهبادهای بدون سرنشین، انجمن صنعت و دیزل، فولاد تنبور، شرکت پرکات کسترش واحد، شرکت آبگون قلم سبز و شرکت معدنی توسعه آهن و فولاد به اتمام رسیده است.

علی محمودی نژاد افزود: این مرکز با هزینه 200 میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه صنعتی سیرجان تجهیز و فعال شده است که ضمن حمایت از طرح های ایده های برتر کسب و کار و حمایت از محققان و پژوهشگران  به دنبال تحقق دانشگاه نسل سوم و تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین است.

 وی گفت: دانشجویان و صاحبان ایده های نو می توانند با حضور در مرکز رشد واحدهای فناوری از امکانات مرکز استفاده کرده و ایده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز رشد «واحدهای فناور» در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

افتتاح مرکز رشد «واحدهای فناور» در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان