مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:552019-12-12سياسي

سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول معارفه شد


با برگزاری آیینی، امید بن عباس به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول معارفه و از زحمات محمد حیدری سرپرست سابق این فرمانداری تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری سرپرست سابق فرمانداری ویژه دزفول پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید فرمانداری ویژه دزفول در سالن اجتماعات این فرمانداری، اظهار کرد: وزارت کشور در طی هشت سر فصل فرمانداری ها را مورد ارزیابی قرار داده که فرمانداری دزفول در 4 سرفصل نمره عالی، در دو سرفصل نمره خوب و در دو سرفصل نمره متوسط دریافت کرده که این امر نشان دهنده عملکرد بنده در طول مدت حضور یک ساله ام در کسوت سرپرست فرمانداری دزفول بوده است.

وی با اشاره به آمار بالای سرقت های مسلحانه در دزفول تا سال گذشته، افزود: مصوبات شورای تأمین و اجرای طرح های امنیتی از سال گذشته تاکنون دزفول را به نقطه امن کنونی رسانده که بر این اساس تنها سرقت های مسلحانه متوقف شده بلکه در سایر حوزه ها که آمار ناامنی در آن بالا بود، دزفول به شرایط مطلوب رسیده است.

سرپرست سابق فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در ادامه بیان کرد: در سال گذشته به رغم تنگناهای مالی از میزان اعتبار استانی که برای شهرستان مصوب شده بود، موفق به جذب 67 درصد از آن شدیم و ضمن اینکه در سال گذشته با پیگیری و حمایت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول معارفه شد

سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان دزفول معارفه شد