مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-13سياسي

مردم برای انتخاب فرد اصلح سوابق داوطلبان انتخابات را بررسی کنند


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک روش و الگوی جدید در نظام سیاسی جهان است، گفت: مردم برای انتخاب فرد اصلح سوابق داوطلبان انتخابات مجلس را بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته به اسالم در ادامه مباحث وظایف منتظران در دوران غیبت به بیان آثار و برکات وجودی امام زمان (عج) در دوران غیبت و چگونگی بهره مندی منتظران از برکات وجودی ایشان پرداخت.

وی با گرامیداشت هفته پژوهش تحقیق و مطالعه را بال پرواز علم و دانش دانست و گفت: پژوهش، کاربردی کردن علم و دانسته های بشر برای ارائه آن به نسل های آینده است و علومی که امروز در اختیار ما قرار دارد میراث سال ها پژوهش و مطالعه عالمان و دانشمندان بوده که با تحقیق و پژوهش در علوم گوناگون، نتیجه آن به دست ما رسیده است.

خطیب جمعه اسالم با گرامیداشت 27 آذر و یاد و خاطره شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه حوزه و دانشگاه مرکز تولید و توسعه علم و دانش است، افزود: این دو نهاد باید با همفکری و اتحاد، نیازهای علمی و فکری جامعه را تأمین کرده و اجازه ندهند تفکرات باطل غربی غیردینی و غیر ایرانی بر جامعه حاکم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای انتخاب فرد اصلح سوابق داوطلبان انتخابات را بررسی کنند

مردم برای انتخاب فرد اصلح سوابق داوطلبان انتخابات را بررسی کنند