مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 04:452019-12-14سياسي

گام جدید کانون اندیشه جوان در حوزه بین الملل


کانون اندیشه جوان با تولید مقاله تصویری«صدام حلال» به زبان عربی گام نوینی در حوزه فعالیت های فرهنگی اندیشه ای در حوزه بین الملل برداشته و حوزه جدیدی را در ماموریت های خود آغاز کرده است.

- کانون اندیشه جوان با تولید مقاله تصویری صدام حلال  به زبان عربی گام نوینی در حوزه فعالیت های فرهنگی اندیشه ای در حوزه بین الملل برداشته و حوزه جدیدی را در ماموریت های خود آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کانون اندیشه جوان با تولید مقاله تصویری صدام حلال به زبان عربی گام نوینی در حوزه فعالیت های فرهنگی اندیشه ای در حوزه بین الملل برداشته و حوزه جدیدی را در ماموریت های خود آغاز کرده است.

عطالله باباپور معاون فضای مجازی کانون با اشاره به رویکرد جدید موسسه در حوزه فعالیت های رسانه ای و همچنین گسترش فعالیت های کانون در حوزه مجازی با تشکیل معاونت فضای مجازی گفت: کانون همواره در تولید محتوا به حوزه های مختلف علوم انسانی نظر داشته و سعی کرده است از بسترهای مختلف از جمله فضای مجازی بهترین استفاده را برای تقویت فضای اندیشه ای و گفتمانی انقلاب اسلامی کرده و پاسخگوی نیازهای مخاطب در این فضا باشد.

وی ادامه داد: در این راستا استفاده از تمامی قالب های رسانه ای و تکنیک های اطلاع رسانی، ترویجی و فرهنگ سازی مد نظر بوده و فعالیت های چند سال اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام جدید کانون اندیشه جوان در حوزه بین الملل

گام جدید کانون اندیشه جوان در حوزه بین الملل