مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-16اقتصادي

جز ساوه و دلیجان، حال دشت های استان مرکزی رو به بهبود است


مدیرعامل آب منطقه ای استان مرکزی در خصوص وضعیت دشت های استان گفت: به جز ساوه و دلیجان باقی دشت های استان شرایط رو به بهبودی دارند.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل آب منطقه ای استان مرکزی در خصوص وضعیت دشت های استان گفت: به جز ساوه و دلیجان باقی دشت های استان شرایط رو به بهبودی دارند.

عزت الله آمره ای، امروز، دوشنبه در شورای حفاظت از آب استان مرکزی اظهار کرد: در فصل آبی جاری، تا به امروز 84 میلی متر بارش انجام شده که نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش و نسبت به بلندمدت 10 درصد افزایش داشته و امیدواریم در ادامه، وضعیت بارش به سطح مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه ذخیره آبی سد ساوه 214 میلیون مترمکعب است، افزود: سال گذشته با توجه به بارش های صورت گرفته، سدهای بزرگ استان سرریز شدند و در حال حاضر 77 درصد مخزن سد ساوه و 84 درصد سد کمال صالح پر است.

مدیرعامل آب منطقه ای استان مرکزی در خصوص وضعیت دشت های استان تصریح کرد: به جز ساوه و دلیجان باقی دشت های استان شرایط رو به بهبودی دارند.

وی با بیان اینکه در سال جاری تا به امروز 99 حلقه چاه در مجموع پر و مسلوب المنفعه شده گفت: در خصوص چاه های فرم 5 ، از پیش بینی برای پر کردن 240 حلقه چاه، تنها 64 حلقه پر شده است که افزایش این آمار نیازمند همکاری فرمانداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جز ساوه و دلیجان، حال دشت های استان مرکزی رو به بهبود است

جز ساوه و دلیجان، حال دشت های استان مرکزی رو به بهبود است