مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 09:252019-12-18ورزشي

مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیروکمان پارالمپیکی شد


مجید کهتری رییس انجمن پیشین تیم ملی تیروکمان معلولان براساس آیین نامه و اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک هدایت این تیم را در بازیهای پارالمپیک توکیو بر عهده گرفت.

- مجید کهتری رییس انجمن پیشین تیم ملی تیروکمان معلولان براساس آیین نامه و اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک هدایت این تیم را در بازیهای پارالمپیک توکیو بر عهده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کهتری رییس انجمن پیشین تیروکمان معلولان که چندی پیش به خاطر انتقاد از پایین بودن کیفیت و وضعیت اردوهای پارالمپیکی، از سوی غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان برکنار شده بود، از سوی کمیته ملی پارالمپیک و با موافقت فدراسیون تیروکمان سرمربی تیم ملی تیروکمان معلولان در بازیهای پارالمپیک توکیو شد.

هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با تایید این خبر گفت: طی نشستی که با فدراسیون تیروکمان در خصوص معرفی کادر فنی تیروکمان معلولان در بازیهای پارالمپیک توکیو داشتیم، غلامرضا شعبانی بهار طی نامه رسمی مجید کهتری را به عنوان سرمربی و جبراییل عبادی را به عنوان مربی تیم ملی تیروکمان معلولان به کمیته ملی پارالمپیک معرفی کرد و ما نیز چون انتخاب این افراد مطابق با آیین نامه و اساسنامه کمیته بود، موافقت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیروکمان پارالمپیکی شد

مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیروکمان پارالمپیکی شد