مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-18ورزشي

مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری فارس/ کشاورز سکان دار شد


مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان فارس بعد از اقدامات پرحاشیه رییس قبلی این هیئت و برکناری او توسط مدیرکل ورزش و جوانان فارس، برگزار و محمدجواد کشاورز به عنوان رییس انتخاب شد.

- صبح چهارشنبه 27 آذرماه مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان فارس با حضور خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری، حیدر علی کامیاب مدیر کل و محسن سالاری معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس، برگزار و محمدجواد کشاورز با کسب اکثریت قاطع آراء به مدت چهارسال عهده دار هدایت این هیئت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان فارس استان فارس با اشاره به اتفاقات ماه های گذشته هیئت دوچرخه سواری که منجر به کنار گذاشتن رییس این هیئت شد، افزود: مادامی که افراد یک جامعه برای رسیدن به اهداف شخصی خودشان چانه زنی می کند آن جمع از رسیدن به اهداف عالیه عاجز خواهد ماند.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه نتیجه ورزش در کنار تلاش برای رسیدن به قله های قهرمانی، اخلاق محسوب می شود، افزود: نمی شود تا زمانی که یک مدیر و رییس هیئت به خواسته های شخصی ما پاسخ مثبت دهد آن مدیر و رییس هیئت، آدم خوبی باشد و زمانی که به هر دلیلی نتواند پاسخگوی نیازهای شخصی مان باشد ناگهان آن روی سکه نمایان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری فارس/ کشاورز سکان دار شد

مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری فارس/ کشاورز سکان دار شد