مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 09:452019-12-20سياسي

نباید به بهانه حضور حداکثری در انتخابات در امانت مردم خیانت شود


امام جمعه اسالم بررسی صلاحیت ها و رأی مردم را امانت بسیار بزرگی دانست که به معتمدان و ناظران سپرده شده است، گفت: نباید به بهانه حضور حداکثری در انتخابات در امانت مردم خیانت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم تالش در ادامه سلسله مباحث وظایف منتظران در دوران غیبت به بیان کیفیت ولادت و امامت حضرت ولیعصر (عج) پرداخت و حفظ جان ایشان به وسیله غیبت را از الطاف الهی دانست.

امام جمعه اسالم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عیسی (ع) و تبریک سال جدید میلادی به هموطنان مسیحی، گفت: حقیقت حضرت عیسی (ع) و مادر بزرگوارش حضرت مریم (س) آن چیزی است که در قرآن آمده و ایشان بشارت دهنده به نبوت حضرت خاتم (ص) و از یاران حضرت مهدی (عج) در هنگام ظهور خواهد بود.

باقری با اشاره به سوم دی روز تشکیل ثبت احوال و روز ملی ثبت احوال، افزود: ثبت وقایع حیاتی همانند ولادت و وفات جهت داشتن آمار دقیق به منظور برنامه ریزی مفید برای پیشبرد اهداف یک جامعه ضروری است.

امام جمعه اسالم طرح استیضاح رییس جمهور آمریکا را فارغ از هر نتیجه ای، نشانه دیگر از ضعف و افول ایالات متحده و نظام امپریالیستی دانست و بیان کرد: پیروزی بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر انگلستان و موفقیت او برای تشکیل دولت، انگلیس را سریع تر در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به بهانه حضور حداکثری در انتخابات در امانت مردم خیانت شود

نباید به بهانه حضور حداکثری در انتخابات در امانت مردم خیانت شود