مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 04:402019-12-22بين الملل

عضو ائتلاف البناء در عراق: امروز تمامی مصائب ما از آمریکا است


امروز تمامی مصائب ما از آمریکا است به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ عضو ائتلاف البناء در پارلمان عراق اظهار داشت، معتقدیم آمریکا نمی خواهد عراق به ثبات برسد.

اگر آنان خواستار ثبات عراق بودند، این اتفاق پس از سال 2003 یا 2004 رخ می داد,، اما امرور همه گرفتاری های ما از آمریکاست.

حسن شاکر در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: تنها کسی که می تواند به صورت رسمی نام مامور تشکیل کابینه در کشور را اعلام کند، رییس جمهور است,، اما آنچه مسجل شده است اینکه ائتلاف البناء اکثریت پارلمانی را در اختیار دارد و این واقعیتی است که در دورانی ماموریت عادل عبدالمهدی برای تشکیل کابینه، مسجل و با ارائه اسامی و امضا ها به رییس پارلمان و از آنجا به ریاست جمهوری اثبات شده بود.

با این حساب وقتی نام نامزد مورد نظر ائتلاف البناء برای پست نخست وزیری به ریاست جمهوری تحویل داده شود، رییس جمهور نیز به صورت رسمی آن را رسانه ای خواهد کرد.

شاکر درباره دلایل توافق ائتلاف البناء بر سر نام قصی سهیل برای نخست وزیری گفت، تنها قصی سهیل مطرح نیست بلکه شخصیت های زیادی برای این سمت وجود دارند که شخصیت هایی پاک دست، مستقل و بدون وابستگی حزبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ائتلاف البناء در عراق: امروز تمامی مصائب ما از آمریکا است

عضو ائتلاف البناء در عراق: امروز تمامی مصائب ما از آمریکا است