مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 07:202019-12-22اقتصادي

ساخت راههای روستایی کشور در انتظار تامین قیر


معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده  کشور از کمبود قیر برای راهسازی روستایی خبر داد و گفت سهمیه وزارت راه یک سوم شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، اکبری گفت: در حال حاضر 100 هزار کیلومتر راه آسفالت شده روستایی در کشور داریم که حدود 25 هزار کیلومتر دیگر باید راه روستایی ساخته شود وی با بیان اینکه در سالهای اخیر ساخت 5 هزار کیلومتر راه روستایی آغاز شد است افزود: حدود 2 هزار کیلوکتر را قول داده ایم که امسال و 3 هرار کیلومتر دیگر را سال آینده به بهره برداری برسانیم .

اکبری با بیان اینکه تنها مشکلی که داریم کمبود قیر است گفت: خیلی از طرحها به مرحله آسفالت رسیده اما نبود قیر ما را با مشکل روبرو کرده است چرا که سهمیه قیر مصوب در قانون بودجه هنوز تامین نشده و در حد یک سوم تحقق یافته است و این میزان برای تمام نیازهای وزارت راه پاسخگو نیست.

وی درباره استانهای مورد نیاز برای ساخت راههای روستایی کشور گفت: استانهایی که از برنامه ساخت راههای روستایی عقب مانده اند استان سیستان و بلوچستان ،شرق هرمزگان ،جنوب کرمان ، کردستان ،آذربایجان غربی و خراسان شمالی هستند که اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان نیاز است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت راههای روستایی کشور در انتظار تامین قیر

ساخت راههای روستایی کشور در انتظار تامین قیر