مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 07:552019-12-22دانش

آگاهی به دانشجویان درباره آثار حقوقی آیین نامه مقابله با تقلب علمی ضروری است


وحید احمدی، رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به صحبت منصور غلامی، وزیر علوم که تبشیر و انذار جایگزین روش های قهری برای مقابله با تقلب علمی شود، - رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: آگاهی دادن درباره جزییات آیین نامه مقابله با تقلب علمی ضروری است؛ چرا که هنوز همه افراد نسبت به این موضوع و آثار حقوقی آن مطلع نیستند.

وحید احمدی، رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به صحبت منصور غلامی، وزیر علوم که تبشیر و انذار جایگزین روش های قهری برای مقابله با تقلب علمی شود، گفت: قطعا منظور وزیر علوم انجام کاری در مقابل یا جایگزین آیین نامه مقابله با تقلب علمی نبوده است.

احمدی ادامه داد: منظور این است که در ابتدای راه، آگاهی دادن و اطلاع رسانی ضروری به نظر می رسد، چون این امکان وجود دارد که هنوز برخی افراد نسبت به این موضوع و آثار حقوقی آن مطلع نباشند.

بیشتر بخوانید: تبشیر و انذار جایگزین روش های قهری برای مقابله با تقلب علمی شود رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با بیان اینکه در کنار تصویب لایحه و آیین نامه مقابله با تقلب علمی، گذاشتن کلاس ها و کارگاه های آموزشی تاکید شده است، اظهار داشت: نظر وزیرعلوم اینگونه نبوده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی به دانشجویان درباره آثار حقوقی آیین نامه مقابله با تقلب علمی ضروری است

آگاهی به دانشجویان درباره آثار حقوقی آیین نامه مقابله با تقلب علمی ضروری است